ام دی اف فرامید - Faromid
نوشته شده توسط : شهرچوب

 

ام دی اف فرامید :

شرکت فرامید اولین تولید کننده ورق ام دی اف با روکش فوق برجسته (سینکرونایز) در ایران می باشد. رنگهای پنلهای فرامید مشابه رنگهای ام دی اف کلیاف ایتالیا و ایگر اتریش هستند که از نظر نوع برجستگی و کیفیت مشابه برندهای معروف اروپایی است . کارخانه فرامید درادامه فعالیت خود رنگهای مات و سوپرمات و همینطور ام دی اف با روکش طبیعی را به سبد محصولات خود اضافه نموده است.

کیفیت ام دی اف فرامید :

روکش های ورق فرامید ایتالیایی و مغز ام دی اف خارجی (غالبا تایلندی ) است.فرامید با توجه به ارائه محصول با کیفیت و تنوع رنگ فوق العاده عالی و بروز بعنوان یکی از پرفروشترین و محبوبترین ام دی اف های تولیدی داخل بحساب می اید.

ابعاد ام دی اف فرامید:

ورق فرامید در ابعاد 122.280 و 183.280 در ضخامت 16میل بتولید میرسد. البته عموم رنگهای ورق فرامید در سایز 122.280 است. همچنین ورق فرامید درحدود 200 رنگ مختلف و متنوع را داراست.

ام دی اف طرح چوب یا ام دی اف طرح بتن:

در رنگ بندی ورق فرامید هم طرح چوب وجود دارد و هم طرح های بتن که این موجب می شود طراحان بتوانند از تنوع رنگهای این ام دی اف هم بصورت جداگانه و هم بصورت ترکیبی استفاده های زیادی بکنند و کابینت فرامید یکی از ترندترین کابینت های بازار ایران می باشد. بطور مثال فرامید S407 ، فرامید S404 ، فرامید S604 ، فرامید S804 جزو ام دی اف های بشدت پرفروش و زیبای این مجموعه می باشد.

با توجه به اینکه ورق فرامید از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام هایگلاس در این عرصه همچون هایگلاس ایزوفام ، هایگلاس دکوپنل،هایگلاس پانوتک، هایگلاس واریو و هایگلاس پاکچوب ، هایگلاس فرامید ، هایگلاس سیتک و یا شرکتهای ام دی اف مانند ،ام دی اف ٖآذران چوب کویر ، ام دی اف تیسان ، ام دی اف آسا ، ام دی اف سلکت ، ام دی اف پاکچوب ، ام دی اف ایزوفام و ام دی اف ویسپان می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

قیمت ورق فرامید و کابینت فرامید :

قیمت ورق فرامید براساس قیمت روز ارز و نوسانات آن قیمت گزاری می شود و نمیتوان بصورت عددی واحد بیان کرد. از این رو جهت استعلام قیمت ورق فرامید یا کابینت فرامید میتوانید با شماره تماس های فروشگاه شهرچوب ( چوب سیتی ) تماس حاصل فرمایید.





:: برچسب‌ها: ام دی اف فرامید , ورق فرامید ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: